گرگان شهر زیبای من و تو

توضیحاتی در باره ی شهر گرگان،مناطق،مشاهیر،جاذبه های گردشگری،اماکن مذهبی و...

توضیحاتی در باره ی شهر گرگان،مناطق،مشاهیر،جاذبه های گردشگری،اماکن مذهبی و...

سلام دوستان عزیز/به وبلاگ خودتون گرگان شهر زیبای من و تو خوش آمدین/بنده ساکن گرگان هستم و برای همه ی هم استانیای عزیزمون آرزوی سلامتی توام باشادی و نشاط می کنم/امیدوارم مطالب وبلاگ بنده اطلاعاتی برای شما به همراه داشته باشه/ممنون

نظرات:50002030666667

انرژی مکانیک
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه


http://s6.picofile.com/file/8225612818/11_30_2015_07_25_36_%D8%A8_%D8%B8.jpg

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از افتتاح نهمین نمایشگاه کتاب گلستان 12 آذر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت‎الاسلام علی‎اصغر فضیلت درنشست خبری که به منظور افتتاح نهمین نمایشگاه کتاب گلستان برگزار شد، اظهار کرد : نمایشگاه کتاب گلستان ساعت 14 روز پنج شنبه 12 آذر ماه با حضور نوش آبادی معاون پارلمانی وزارت ارشاد اسلامی در مجموعه نمایشگاه بین المللی گلستان واقع در جاده آق قلا افتتاخ خواهد شد .

وی ادامه داد : کتاب خوانی و ترویج مطالعه بسیار مهم است ولی با این شکل برگزاری نمایشگاه کتاب که هزینه آن از طریق دولت پردداخت شود مخالف هستم ولی به دلیل اهمیت موضوع مطالعه و کتاب خوانی خود را مکلف به برگزاری این نمایشگاه می دانیم.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود : حدود 500 ناشر در حوزه های مختلف از کودک و نوجوان گرفته تا کتب دانشگاهی از سراسر کشور در 260 غرفه با تعداد 52 هزار عنوان کتاب را در این نمایشگاه حضور خواهند یافت .

وی با اشاره به اینکه 12 برنامه جنبی در حاشیه نمایشگاه کتاب گلستان درنظر گرفته شده ، گفت : این کارگاه های آموزشی با عناوین گوناگون نقد کتاب، روش های صحیح مطالعه، بررسی آسیب های شبکه های اجتماعی ، روان‎شناسی خانه و خانواده، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر، ایجاد ایستگاه‎های قصه‎گویی و نقاشی برای کودکان و نوجوانان در حاشیه نمایشگاه برگزار خواهد شد که البته برخی از این کارگاه ها خود جزء موضوعات اساسی در این حوزه است.

فضیلت ادامه داد: 30 درصد تخفیف برای خریداران کتاب پیش‎بینی شده که از این میزان 10 درصد از سوی ناشر و 20 درصد از طریق یارانه کتاب توسط ارشاد پرداخت می شود .

وی افزود: بن های تخفیف در نظر گرفته شده برای خریداران کتاب برای افراد عادی تا مقطع دیپلم 30 هزار تومان، کاردانی تا کارشناسی 50 هزار تومان کارشناسی ارشد 80 هزار تومان و هیئت علمی و دکتری تا 100 هزار تومان می باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با اشاره به یارانه در نظر گرفته شده برای بن کتاب گفت: مبلغ 450 میلون تومان یارانه در اختیار خریداران کتاب در نهمین نمایشگاه کتاب گلستان قرار خواهد گرفت و افراد می توانند از طریق مراجعه به غرفه بانک مستقر در محل نمایشگاه می توانند با ارائه کارت ملی از دریافت یارانه برخوردار شوند.

وی زمان استفاده از نمایشگاه را از ساعت 14 الی 20.30 عنوان کرد و افزود: برای ایاب و ذهاب علاقه مندان در خواست 4 دستگاه اتوبوس به سازمان اتوبوس رانی شهرداری داده شده است تا در صورت موافقت شهرداری این اتوبوس ها کار انتقال علاقمندان را به نمایشگاه تسهیل نماید.

فضیلت در ادامه خاطر نشان کرد : 40 غرفه نمایشگاه از تعداد 260غرفه در اختیار استان گلستان است که 13 ناشر در این غرفه ها کتاب های خود را عرضه می کنند البته از این میان برخیدانشگاه ها و نهاد های مرتبط با کتاب نیز در این نمایشگاه غرفه هایی را دارند.

وی با اشاره به انتقاداتی که در گذشته در خصوص عدم حضور ناشرین برجسته در نمایشگاه می شده است ، گفت:  6 غرفه از نمایشگاه قرار است با همکاری وزارت ارشاد به ناشرین برجسته کشوری اختصاص یابد .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی